Reviews from Sushi Den Helder Den Helder

Recent reviews

5.0
Mel
26 September 2026

Rijst was heel zoet, vonden het dit keer niet zo lekker.

HG
23 September 2026

Ik heb wederom lekker gegeten en de bezorger was weer vriendelijk en kwam weer op het aangegeven tijdstip. En wederom bedankt voor de extra nigiri 🙏

Corien De Graaff
21 September 2026

Sushi prima

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Agnieta
19 September 2026

Wéér fantastisch gegeten !!!!! Al zo vaak besteld en altijd dezelfde goede kwaliteit 👍🏻👍🏻

Sylvia
18 September 2026

Prima op tijd. Alles netjes verpakt en warme sushi keurig apart! Heerlijk gegeten. Top!

J
16 September 2026

Top

JP
14 September 2026

Alles prima 👍🏻

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Kelly
14 September 2026

Aardige bezorger, goede sushi!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Monique
13 September 2026

Heerlijke sushi, op tijd gebracht

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jake
12 September 2026
Hauke
1 September 2026

De sushi werd stipt op de aangegeven tijd geleverd en het was weer van de kwaliteit die ik gewend ben van Sushi Den Helder. En bedankt voor de extra nigiri!

Maurice
27 August 2026

We hadden Pokebowl kip en een maki mix box besteld. Eten was heerlijk. Vriendelijke bezorger!

J. Visser
22 August 2026

Heerlijke sushi, perfect!

RayGreen
22 August 2026

Het was weer vertrouwd heerlijk

Ruud
19 August 2026

Ruim binnen de afgesproken tijd , en erg lekker.

Mariska
15 August 2026

Over het geheel gezien top! Smaak is Bezorging is over het algemeen wel altijd te laat. Dit keer werden we wel netjes gebeld, dat het op dat moment de deur uit ging en onderweg was (op de tijd dat het eigenlijk bezorgd zou worden).

Nanda
11 August 2026

Altijd lekker eten, en snellere levering

Van Grieken
8 August 2026
Ilse
6 August 2026

Complimenten voor de bezorger. We zaten op een volkstuinencomplex dus dat was even een uitdaging maar na even wat telefonisch contact werd het eten keurig bezorgt. Fijn dat het zo kon. We hebben heeeeeeerlijk gegeten!

A en C Holtslag
3 August 2026

Zoals altijd: TOP!!!

Ruben
31 July 2026

Ik had doorgegeven om 20:00uur bezorger. Maar werd pas half 9 bezorgd. Daarom 3 sterren. Maar het eten was prima

Rico
28 July 2026

Heerlijk gegeten. Kinderen vonden het ook top!

Anita
26 July 2026

Dit was de eerste keer dat ik besteld had en de sushi was erg lekker.

Frits
20 July 2026

Niet te eten. Slechtste pokebowl ever

Nance
18 July 2026

Had n pokebowl besteld die is op tijd bezorgt, was heerlijk en de kip was nog warm.. eindstand... voor herhaling vatbaar!!!

Loes
16 July 2026

Kwam later aan dan de aangegeven bezorgtijd die al rijkelijk lang was.

Arina
13 July 2026

Op de afgesproken tijd Goed eten

P.G.E. GEERST
11 July 2026
H van Duijn
11 July 2026

Zoals altijd heerlijk en prima op tijd

Joost
2 July 2026

Kwaliteit is orima, maar de bezorgster kwam erg laat.

Zohra Hooijmans-belkhrouf
28 June 2026

Je proeft dat sushi vers is. Heeeerlijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Sheila
22 June 2026
Nca
20 June 2026

Niks te klachen tot nu toe, hou t zo!!

Marianna
20 June 2026

Fantastische ervaring met Sushi Den Helder! De bestelling werd verrassend snel bezorgd en het eten was echt heerlijk.

Yvonne
18 June 2026

Heb geen opmerkingen heb heerlijk gegeten

Van Duijn
13 June 2026
Linda Vegelien-Holtslag
12 June 2026

De sushi was weer perfect zoals altijd. Vond alleen de tonijn erg grijs ipv donker Voor de rest weer heerlijk gegeten

Bianca Keijzer-Molenaar
11 June 2026

1 deel van de bestelling niet geleverd. Ga je bellen oh ja die is de bezorger vergeten in te pakken. Als je dat zie dan bel je toch even je bezorger. Beetje raar

Will Claase
5 June 2026

Alles was goed en lekker, alleen jullie waren de wasabi en sojasaus vergeten erbij te leveren. Werden na mijn telefoontje zeer snel nageleverd.

M
1 June 2026
Tims
25 May 2026

zoals elke keer zooooo lekker 🤤 we doen het niet vaak omdat het duur is maar genieten van de keren dat het kan ..

Dewi
25 May 2026

Bij de pokebowl zat helaas wat weinig zalm, verder was het zoals gewoonlijk erg lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Arina
21 May 2026
Chantal
16 May 2026

Voor de zoveelste keer sushi besteld. Zoals ALTIJD heerlijke smaak, vers en voldoende saus etc. De lekkerste sushi. Kom het altijd met liefde uit Callantsoog afhalen 😀

Nascha
15 May 2026

T was weer heerlijk

JJ van Dijk
13 May 2026

Altijd super goed!

Jeske Sluiter
11 May 2026

Sushi was zoals altijd mega lekker de handrolls sprongen eruit! Goed gevuld lekker sausje erin

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

H van Duijn
9 May 2026

Bezorging was 5 minuten later maar dat is toch prima. Het was weer heerlijk en voor herhaling vatbaar.

Marianne
9 May 2026
Koop
9 May 2026

Goede en snelle bezorging en het eten was goed

Joost
9 May 2026

Erg goede en smakelijke sushi en warme gerechten.

Laura
5 May 2026

Had gevraagd om geen restjes zalm te gebruiken in de opmerkingen bij mijn bestelling. Deze had ik vorige keer. Heel vettig, witte vlakken en weinig roze, structuur was bijna crunchy en ik zag nog zilvere stukjes huid. Nu had ik helaas weer deze restjes zalm. Heel veel rijst, weinig vulling. Voor mij even geen sushi meer hier. Kwaliteit is niet meer wat het was.

Joost
3 May 2026

Erg lekker weer ❤️

JJ van Dijk
2 May 2026
Franciska
2 May 2026

Ik heb niks te melden. De bezorging was weer prima op tijd.. de sushi waren weer lekker vers

Tineke
27 April 2026

Het was weer heerlijk en vriendelijke bezorger.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Eduardo
25 April 2026
Ruud Brouwer
19 April 2026
JJ
17 April 2026
K
13 April 2026
S
11 April 2026

Het was waarschijnlijk heel druk, de kwaliteit van de sushi was niet goed. We zijn veel beter gewent.

Susanna
9 April 2026
Melissa
8 April 2026

Heerlijke verse sushi, goede bezorging!

X
7 April 2026

De bezorging was echt ontzettend snel, had zelfs wat extra’s gekregen super lekker. Alleen vond ik de fried chicken niet zo smaakvol als gehoopt.

Jolanda
28 March 2026

Ik had best wel wat negatieve ervaringen gelezen, dus ik was een beetje sceptisch om na lange tijd weer een keertje te bestellen. Daar is maar één manier om achter te komen. Wij hebben als vanouds weer heerlijk gegeten!

Franciska
27 March 2026

Super verse sushi heerlijk. En op tijd bezorgd..ik kan mensen aanraden om daar sushi daar te bestellen

Tries
25 March 2026

Super vers dat proef je gewoon! Echt een aanrader.

Nour
19 March 2026

De boontjes hadden iets langer gemoeten en daar zat ook geen tot weinig smaak aan. Dat was jammer.

Gerard en Sandra
18 March 2026

Zag er goed uit, maar de rijst was zoet? Dit was erg jammer

Tatum de Munck Mortier
15 March 2026

Het was weer heerlijk!

Diana
9 March 2026

Was weer super lekker!!

Raymund
8 March 2026

Helaas was deze keer de sushi net een oorlogsgebied. Niet mooi in elkaar gezet zoals we normaal gewend zijn ☹️

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mir
8 March 2026

Sushi Party Box besteld. Was super lekker en de hit op mijn verjaardag.

Cas
4 March 2026

De bezorging was 15min te laat en het eten smaakte zuur. Erg jammer!

Bernadette
1 March 2026

De sushi was heerlijk! Het proefte echt vers. We waren nog niet bekend met Sushi Den Helder en dan is het afwachten hoe de kwaliteit is. Ik had online besteld en op de afgesproken tijd stond het klaar.

kevin
1 March 2026

top. prima sushi

Lisette
22 February 2026

Het eten was heerlijk! Zowel de sushi als de gefrituurde snacks waren van goede kwaliteit

Luuk
18 February 2026

Heerlijk gegeten, goed bereid en een snelle bezorging.

.
16 February 2026

Helaas als je een tijd doorgeeft hoelaat je het bezorgd wilt hebben word hier niks mee gedaan. Een uur na de aangegeven tijd was het eten er pas, wat ondertussen ook 2 uur na de bestel tijd was. Misschien niet de optie geven om een tijd te kiezen dan

Cheryl
13 February 2026

Lekker gegeten en op tijd bezorgd! Wij zullen zeker weer bij jullie bestellen.

Linda Vegelien-Holtslag
8 February 2026

Sushi was perfect. Echt heerlijk!

kevin
7 February 2026

top, prima eten. op de afgesproken tijd geleverd

Franciska
31 January 2026

De sushi waren echt vers en lekker .alleen jammer dat die te laat werd bezorgd. Ik had de bestelling om 20:30 verwacht. Maar kwam wat later het werd 20:50 pas bezorgd . Dat moet beter worden .zorg dat het op tijd word bezorgd wordt want stel dat je met vrienden en familie zit te wachten op je bestellen endat de sushi niet op tijd bezorgd wordt .dat moet beter

Rick
30 January 2026

Heerlijke sushi, alleen de wasabi was laf. Hoeveel ik er ook op deed, werd niet pittig

B
26 January 2026

Eten werd 50 minuten later bezorgd. Telefonisch niet te bereiken.

Amy
24 January 2026

1 uur te laat

Diana
24 January 2026

Het eten was niet verkeerd, maar doordat de bezorger een half uur later was dan de afgesproken tijd waren de warme producten al bijna koud. En we zijn gewend dat er gember, sojasaus en stokjes bij zitten. En dat was nu niet het geval.

Anita
20 January 2026

Wederom heerlijk gegeten, de bestelling werd keurig op de afgesproken tijd geleverd.

Ilona
18 January 2026

Snelle levering van vriendelijke bezorger! Heerlijk gegeten

Carolien
17 January 2026

Het was weer heerlijk, we misten alleen de loempia saus.

.
17 January 2026

Had gevraagd of het om 18.15 uur bezorgd kon worden oo me werk. Om 19.00 was het er eindelijk. Me gefrituurde kip was helemaal koud en had ook geen saus dr bij gekregen. Erg jammer.

Teun
2 January 2026

Super! Heerlijke sushi, super service, Snelle bezorging. Dikke 10!

RH
31 December 2025

Altijd goed, heerlijke zalm sashimi en op tijd bezorgd.

Marianne
28 December 2025
Adema
24 December 2025

Top heerlijke verse sushi !

Richard
22 December 2025

Vond de kwaliteit zeer matig

Arwen
22 December 2025

1,5 uur na dat ik besteld heb kwam mijn bestelling pas aan. 18.00 besteld, verwachte levertijd was 19.00 en pas om 19.30 werd mijn bestelling geleverd. Er zat een medium lange blonde haar in mijn sushi, wat ik heel onhygiënisch vind. Dit ben ik niet gewend van ze, dus daar baalde ik wel ontzettend van.

Ruud Brouwer
22 December 2025
Jj
15 December 2025
Cindy
15 December 2025

Altijd lekker..Nu had ik er iets anders bij..fryed crisp zalm ofzoiets.. oke dat lustte ik dus echt niet..Maar dat ligt niet aan jullie natuurlijk,wel zonde van het geld..Verder altijd prima wat ik bestel..Dik tevreden

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.